Friday, August 19, 2011

ho ho ho horlicks eh???!

Salam.
Ramadhan moment 4: SBE at Karori :)

***********

kau tahu kan, bila ada webcam di laptop, dan juga video, kita akan camwhore and record apa-apa aje kannn..

yela, tak payah pegang. kau duduk je depan laptop..senyum..and snap...zillions of pictures.. 
then kau boleyh, main gitar and then record. kau boleyh nyanyi katak ngan member then record. 
macam-macam lah kannn...
pastu gelak-gelak and kutuk diri sendiri bile tengok balik semua gambar and videos... 

so, sejak beli laptop, meaning, around 2009, dah banyak gambar syok sendiri, gambar tak syok sendiri (pura-pura candid), gambar macam-macamlah...yela, kan webcam, pixel die rendah sket. so ko akan nampak 10 kali lagik gojes dalam tuh..so makin perasan gojes lah giteww..dan video pon pelbagai. dari aku sakai main gitar, sampailah kurang sket sakainya....teruk tuh still adalah..hehe.lagipun, video-video tuh kadang jadik sumber aku untuk meng-annoy-ingkan adik aku..

and video plus gambar-gambar semua dari aku pakai baju sejuk dalam bilik sampailah t-shirt ,kepala berbalut tuala. 
dari new zealand, sampailah ke malaysia. 
dari 2009 hinggalah beberapa hari lalu...
yang mana aku terlupa nak back up gambar-gambar dan video-video tuh semua sebelum format laptop yang semakin tunjuk perasaan.

sekarang nih, aku yang rasa nak tunjuk perasaan. 
sedeyhhhhhh....... dah hilang semua gambar-gambar and most importantly, videos tuh semua k. 
mana nak dapat video yang aku pakai snow cap merah, jaket biru kat dalam bilik ACI, Wellington?
mana?? manaaaaaa ????

usah dikenang barang yang dah berlalu (yeah right!)

p/s: sara..sara....macam mana boleh lupa nak back up that files?? *sigh

2 comments:

fsj said...

deppp!! gambo topi merah jacket biru!!! serious kite tumpang sedey!! mahal tu depp!!! :(

~NuWanDa~ said...

gedepppp!!!!! sedeyh tauuu!!! T___T..why o why lah tak teringat langsung?? ...hmm, jadikan pengajaran..

tapi..

still rasa sedehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh T______TTTTTTT .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...