Thursday, September 22, 2011

jiwa

Salam.

saya x bagus dalam ENGLISH, tapi saya boleh bagi tau yg..I LOVE YOU..

saya x bagus dalam GEOGRAFI, tapi saya boleh tawu awk tinggal dlm HATI saya..

saya x bagus dalam SEJARAH, tapi saya INGAT FIRST TIME saye kenal awak..

saya x bagus dalam KIMIA, tapi saya boleh bagi tau TINDAK BALAS saya bila awak senyum..

saya TIDAK HEBAT dalam tiap2 subjek, tapi saya boleh bgtawu awak yg saya hebat dalam semua SUBJEK, jika TOPIC nyer ialah AWAK !






Ok, totally not written by me.
kalau nak ayat-ayat cinta, bukak je fb page students..
banyak ok. takyah pikir-pikir....

takyah amik feel time gaduh, merajuk, putus or rindu punnn...
macam kat atas nihhhh...



and this is another one,
found on one of my students' exam paper,

"Putus cinta perkara biasa,
Putus rokok pening kepala"....

ko mampuuu?????

p/s: bersiaran secara langsung from warden's room..perghhh..kelass! ;p

2 comments:

Ballet shoes said...

lol! putus rokok pening kepala hahahahahaha. mcm anak murid kte haha. mmg x leh idup tanpe rokok. hahaha. kdg2 budak2 ni buat kte ketawe haha

~NuWanDa~ said...

pening kepala ok, klu putus rokok!
akak balas:

putus nafas kerana rokok pula bagaimanaa???

sentappp takk?? ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...