Thursday, March 01, 2012

it's 3am in the morning,

Salam.

"aku bersyukur kerana aku ada rakan sekerja yang aku boleh berbincang 
mengenai hal-hal agama dan lain-lain"

**********

..... dan aku senang bercakap dengan kak Helen (wahhh...haha..bukan nama sebenar)
antara intipatinya, Apabila berdoa, memohon kepada NYA, mohon lah dengan amat sangat dan penuh keyakinan...tanpa ragu-ragu.
Yakinlah bahawa DIA maha mendengar dan akan memakbulkan doa kita.
bukannya berperasaan walaupun sedetik samada akan tercapaikah impian dan termakbulkah doa?
semasa berdoa, perlu YAKIN bahawa kita akan dapat apa yang dipohon kepada YANG MAHA ESA.
doa dengan sungguh-sungguh dan istiqamah.

:)

p/s: weekend..

2 comments:

fsj said...

sayang ku jangan kau persoalkan siapa di hatiku, terukir di bintang, tak mungkin hilang... heheh, tetibe rase nak nyanti utk kamu, terharu kan? :p


depp, i believe in the power of supplication too, mari kt terus berdoa :) and im grateful Allah still gives me diana to remind me all good things about HIM :) and u for reminding me here! love! and the rest sisters for loving me and keeping me strong!

~NuWanDa~ said...

awww...haha.. tepuk tangan sambil berdiri neh ok!! :p .. ko tujukan lagu tuh untuk aku ke deppp?? awww..hihi

yes, doa itu senjata.
and im grateful having u gals as sister too.
love u muah muah!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...