Friday, February 25, 2011

free

Salam.

Hi, aku rasa blog aku dah ok. bukak dah tak redirecting dah. aku dah buang segala make up blog kecuali background. aku rasa benda tuh yang buat problem.

24 feb 11

tadi masuk kelas form 2, kelas belakang sekali. diorang baru habes exam so ramai tak datang and mood nak belajar pun diorang takde. then girls mintak nak ke library. aku pun panggil monitor suh check library.

aku : awak tolong pergi library and tanya akak tuh ada slot yang free tak?

monitor : ok. ok

aku pun ulang balik instruction aku.

aku : jangan lupa tau, awak tolong pergi library and tanya akak tuh ada slot yang free tak? kalau ada yang free kata kelas awak nak masuk.

monitor : kenapa cikgu? kena bayar ke? (dengan muka risau dan blur)

*huhu* ...

p/s: im home but tomorrow is saturday then comes sunday :(

2 comments:

fsj said...

hahaha, so camne? leh masuk tak weh? ke duk kelas je?

~NuWanDa~ said...

sian kat die tau..tapi gayanyer cam blur2 gitew wlopon time kengkawan die gelakkan die..huhu

tak masuklah. die kate library full uols..huhu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...