Thursday, July 07, 2011

i asked my students. and they gave an answer.

Salam.

I was walking at the school corridor.
just finished my lesson with 3D's students.
Then, there was this one student who went out of the class and sat at the hut, with a very stressed face.

He was sulking with the teacher for forcing him doing the exercises.
reason for not doing the task: tiredness.

****

In the class, during my E lesson

I asked my student :
Kenapa kamu lambat?

He answered:
Mana ada cikgu...saya awal pagi tadi dah sampai..siap beratur perhimpunan lagikkk...

*sigh*

****

I asked my student:
What's the meaning of "A study?"

He answered:
ha..ha... ahhhh... orang tuh sekali je belajar.

*****

aku pelik..
dari form 1 sampai lah form 4...
kenapa diorang suka ukur tinggi ngan aku time aku ngajar?
motippp??
dapat seploh ringgit ke kalau aku lagik rendah dari diorang?


p/s: hati jaga diri baik-baik.

2 comments:

fsj said...

mari jage hati baik2,
budak2, pelajar2, kadang rase geram, kadang rase gmbire, tapi ape pun kite belaja bersyukur dengan setiap hari yg kite lalui, agar hari tenang,

btw, chantek gamba cikgu ;)

~NuWanDa~ said...

bersyukur kadang senang nk ucap depp..tapi mulut n hati selalu complain gitewww...lol. i lah kannnn...hehe. so kene belajar ikhlasssss n senyummm.. ;p

awwwww...nah high 5! haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...