Thursday, July 21, 2011

alaala la la uolsss...

Salam.

aku seorang yang jarang berjanji pada diri sendiri.
contoh
bila kucing cakar aku,
aku tak pernah berjanji yang lepas nih aku takkan bela kucing dan hanya akan bela ikan (sebab ikan takde kuku nak cakar).
contoh
bila aku tergigit lidah
aku tak pernah berjanji untuk tak bercakap lagi supaya tak gigit lidah.
so agak advantage bagi diri aku.
kerana kalau aku suka berjanji pada diri sendiri,
pasti aku telah berjanji yang aku nak kahwin dengan lelaki pertama yang muncul dalam tv bila aku on Tv..(berani mati kau kalau En Karam yang keluar?? nahass)

kau mmg suka dramatik kannn....

hehe.


*********

tadi budak form 4 suruh aku teruskan mengajar walaupun masa dah habis.

modus operandi :
memujuk guru menggunakan senjata ayat  seperti "alaaaaaa cikguuuuuuuuuuuuuuuuu..."
dan janji manesss untuk menyiapkan kerja- sambil angkat buku tunjuk tengah wat kerja

motipppp :
sebab diorang tak nak cikgu ****** masuk mengajar.*sigh

Finale:
Aku keluar sambil lambai-lambai Miss World

oh sayang semua, kalau uols kata "kami dahagakan ilmu cikgu...tolonglah sambung ajarrr Miss Sarah *cough* manis *cough*"..I boleh nego tukar jadual kejap k.

k, bye!

p/s: wah ajaib neh internet sedap dilayariii... :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...