Saturday, November 05, 2011

libas

Salam.

Satu tengah hari yang tenang..
aku jalan seorang diri kat koridor sekolah..
dalam hati menyanyi lagu 'opps i did it again!" sambil melenggang lenggokkan kepala sikit ke kanan and kiri...
kening pun naik-naik skettt..
depan aku ada 3 orang budak perempuan form 1..students aku.
sambil aku humming dalam hati,
"opss..i di...."
then aku nampak budak lelaki form 6 jalan dari arah bertentangan...
tibe-tibe aku nampak satu perkara yang aku rasa budak lelaki tuh tak patut buat, tambah2 depan aku...
dengan selambanyer, budak lelaki form 6 tuh gurau senda dengan budak perempuan form 1..
jejaka tuh libas-libas manja tali leher merah die ke arah badan student perempuan iteeww!!
aku tersentappp uolsss..
berani okeyh bercanda ria depan aku!!
tanpa melihat wajah lelaki tersebut, aku sound lah,
"hammmboiiiii!!"
and then, ko tau die jawab apewww???!!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.











"adik, teacherrr..."




 



kenapalah aku tak tengok muka die awal-awal?
sebijik ok dengan muka budak tuh adik perempuan die...
huhu....

*terus tanggal heels, jalan laju-laju*.. 

p/s: Alhamdulillah, tak ter over drive..hehe ;p

2 comments:

fsj said...

kah. hahaha :p

~NuWanDa~ said...

sapa sangkaaa deppp!!! huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...