Thursday, January 05, 2012

trap

Salam.

Aku letak perangkap lipas dan cicak kat quarters.
dah 2 minggu lebih tak berhasil walau aku dah ubah lokasi perangkap tuh.
sama ada, lipas dan cicak makin pintar bersembunyi
atau quarters aku dah bebas lipas dan cicak!!!
(yeay! haha)

tapi...
semalam, aku letak kat bilik warden.
satu malam sahaja..
5 ekor lipas gemuk terperangkap..
aku rasa nak menangis kegembiraan..

and btw, tadi gotong royong kemas bilik warden.
habuk jangan cakap lah..berkilo-kilo ok habuk.
buang karpet, cabut langsir, buang katil double decker, nk buang peti ais lama yang sejak azali ada kat situ.. haih, kalau boleh nk buang semua, ganti baru..haha.

harapan aku untuk bilik warden kali ini?
supaya aku boleh tidur malam lena kat situ.
a) bersih
b) bebas lipas dan tahi cicak
c) habuk tade
d) elektrik memalam tak wat hal. (hellow, aku sorang kottt...)
e) bekalan air yang mencukupi
f) internet yang laju..
g) bumbung tak lagi terbuka dengan sendirinya.

and of course, takde budak asrama wat unnecessary drama.

p/s: LADAP pulak sabtu nehhh...huhu

2 comments:

fsj said...

hahaha, weh camne perasaan ko time angkut bangkai lipas? tak geli ke weh? kite serious rsse ca, berbulu je telinge, berbulu like literally berbulu, ko memang hero depp!!! hero!! haahah

~NuWanDa~ said...

hahaha..weh
aku dah siap lapik dah trap tuh..
aku pun mmg tak sanggup weh klu nak angkut tanpa lapik..ahahaha..
and mmg happy ok..
bile lipas kat lik warden masuk trap itewww.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...