Wednesday, January 18, 2012

What??...WTH

Salam.

Pernah tak kau rasa,
tanpa sebab kukuh,
kau rasa nak menangis?
(ok, angkat tangannn)

seriously tadi, pas meeting
aku rasa nak menangis
tetibe rasa sedih, sayu, muak, loya, letih, rindu, semua lah wehhh..

and aku tau,
kalau aku tetibe je sedih
i will hug someone.
but of course, i cant just hug some random people here.

So, aku akan drive.
dengar lagu and drive sama ada 60km/h or 110km/hour.

and, aku akan beli sesuatu.
apa-apa je.
asalkan aku beli sth.

disebabkan aku kat SP
aku hanya beli makanan je.

dan bila sampai waktu,
aku akan balik.


*******

aku dengar 2 buah lagu kat sekolah tadi..
dedua nya student yang nyanyi

lagu 1 : Time aku lalu sebelah kelas form 4 neh, berkumandang satu lagu dari student kat muka pintu kelas die, "it was a beautiful nighttt..... Oh, baby! i think i wanna marry you..." (Bruno Mars, Marry You)

Lagu 2: Time aku mengajar kat dalam kelas, aku terdengar pulak sorang budak laki neh nyanyi kat koridor dengan kuatnyer,........... "ingin..ku gigit-gigit cuping telinga kecilmu" (Aqasha, Obsesiku)

and untuk kedua2 lagu tuh,
reaction aku adalah
.......... WTHeck??

p/s: seriously aku tak leyh nak gelak langsung time meeting. Tak lawak pun?!

2 comments:

fsj said...

depp, i know u r not ok, but it's ok to feel this way, tell me if u need anything, u can be the mouth, i can be the ears :) hehhe

sayang ko depp!! :)

~NuWanDa~ said...

huhuhu...

i dont know lah depp..
maybe it's mood swing or watever..huhu..
and i know, u can be the ears and one that i could hug too..i mean, if u were physically here, of coz.lol.

love u too sista! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...