Thursday, June 28, 2012

twister

Salam.

"Syukur, it's Thursday already :)"

few unimportant updates :

sekolah:
-ada sorang kakak kat skolah aku neh. first time aku tengok die, ingat bujang lagi.
rupanya dah kawin dua anak. tpi seriously die cantik, cute and bubbly.
suka tengok dia senyum, manis sekali.
and semalam, die peluk aku..
tapi, bukanlah peluk yang psiko..
just masa bersembang dengan die, ada part lawak sampai dia peluk aku.
tiada apa2 yang luar biasa, cuma sedikit terkejut jela..

potluck:
potluck semalam antara potluck ter meriah di sekolah aku lah.
mana tak meriah, dah hampir setiap orang cg perempuan bawak something.
aku bawak perut kosong, dan sebekas besar triffle. 
walau rupa triffle aku tak lah secantik tuannya, eh..?hehe..
tapi rasanya sedap (lah kot..lol)

cg baru:
-before this, aku memang rapat ngan sorang akak ni.
but die dah transfer ke skolah baru selepas berkahwin.
So meja sebelah aku kosong.
and datanglah sorang cikgu baru..
sebaya aku. and mujurlah jenis dia tak banyak cakap sangat,
and tak pendiam sangat..hehe.
so senanglah aku nak bertepuk tampar dengan jiran kiri kanan..lol

EURO:
- aku suka jugak tengok bola. especially kalau tengok ramai2.
but then, waktu EURO sangatlah se pertiga malam gitu kann..
so aku just dapatkan updates from member je..
and kalau game yang aku minat, barulah aku intai..
intai jela, tak tengok abes pun. lol.

p/s: TGIF tomorrow :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...