Saturday, February 12, 2011

lesen

Salam.

Semalam time balik, dari area Parit Paris ke Ipoh, aku drive. Then ada JPJ wat roadblock. Terus traktor depan aku nih buat U-turn ok..and aku pulak cam ala-ala nervous gitew..nih baru second long distance drive aku and first time kena tunjuk lesen. aku cam budak baru belajar bawak kereta je ok. aku turun tingkap keta, tarik handbreak, etc. then hulur lesen. Tersengih-sengih JPJ tuh tengok lesen aku, pastu tengok aku. Tengok lesen, then tengok aku balik.."apesal?apesal??" bisik hatiku.  Pastu dia tanya pulak sekarang pukul berapa? sambil2 sengih lagi. haha. motippp??? Pastu baru aku tau, lesen aku mati 10/2/11, dan semalam ialah 11/2/11. Patutlah sengihan die tuh cam "nak saman pun kesian kat budak nih" .Tapi dont worry uols. akak tersilap bagi lesen. huhu. ada lagi sekeping yang dah renew sampai 2013 ok. So JPJ tuh pulangkan lesen lama sambil berkata, "hah, yang nih boleh tanam". apa lagi uols,...pecut lahhh...  

p/s: nak cite pasal sekolah tapi mood takde. time ada mood nak story (of course on first day at school), internet connection pulak memang takde. :(

2 comments:

fsj said...

amAcam? kul bape kebumi lesen tu? :p

~NuWanDa~ said...

bongektz.haha. kmu pun sama je ngan jpj tuh..haha :p.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...