Wednesday, April 25, 2012

mood swing swiiingg

Salam.

"I am grateful that the meeting went ok, Alhamdulillah"

**********

Tak tahulah nak dikatakan sebagai kelebihan or kekurangan..
manusia mempunyai mood yang tidak stabil.
sometimes happy, sometimes bad mood, sometimes moody, sometimes unexpected kann..
memang menambahkan warna-warni kehidupan.

a) Pagi tadi aku mengamuk kat kelas 3C.
masuk2 kelas bersepah, kerusi kelas tunggang langgang, students bercakap tak henti2,
and then sorang budak nih yang masuk lambat tadi, then sesuka hati keluar ikut pintu belakang.
memang aku panas. lepas kena jerit barulah senyap dan menulis sepanjang waktu tadi.
aku harap tak perlulah hari2 macam nih.
aku sayang diri aku, taknak darah tinggi.

b) aku terlupa nak bawa sijil choral speaking untuk disampaikan kepada students waktu perhimpunan koko tadi. So terpaksalah tunggu sebulan lagi, sampai basi barulah boleh bagi sijil kat students.. *sigh

c) mood orang memang tak boleh predict.
dan orang macam aku neh, memang treat orang lain ikut cara aku dilayan.
kalau kau layan ok, aku pun ok.
kalau kau marah-marah, aku cuba sabar..
tapi kalau kau masih tak faham bahasa, aku pun sama naik angin.

kalau kau melawak,
cakap elok2,
tanya and offer makanan untuk dibawa pulang...
small actions like that pun boleh buat orang sejuk hati kann...

and please,
tolonglah beri sokongan dan bukannya kata-kata yang buat orang sakit hati atau sedih.

d) Lastly, aku sayang semua orang.
dah.

ko tak reti berenang tapi overr




p/s: sekarang semakin tiada motif untuk bergembira bergambar. 

2 comments:

fsj said...

saba k depp, i can feel u, sambil sarung high heels kamu ;)

~NuWanDa~ said...

ahaha..weh, muat kew high heels kite..

and yes, i need to learn n be more sod ba ro!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...