Wednesday, January 12, 2011

goatySpot

Salam.

Hi

Tadi aku jumpa sedara Spot.Tapi besar r.


Ape lagi, aku pon panggillah Spot.. Spot datang, aku suh die duk diam2 sebab aku nak snap gambar die dan sedara dia.
skali dia tak nak sebab panas. Spot tak nak duk diam kat tengah panas.

"panas uols, i tak nak tompok hitam bertambah banyak..."


 See. dah cakap pattern nak kat sama. Spot memang mengada tak nak gambar skali!

p/s: I rarely listen to malay songs but 'Hanyut' and 'tolong ingatkan aku' are not too bad!
and it's really sunny today! :)

3 comments:

fathenn lawa gile, aww said...

awww comilnye spot!!!! cium sket utk kite, cium kawan spot gak weh, nnt kawan spot igt kamu pileh kasih, hahahah :p

~NuWanDa~ said...

spot kite dh cium..kawan die pesan nak kmu yg cium die..hehe

~NuWanDa~ said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...